Wypełnij formularz online
Młodszy Specjalista IT Helpdesk - 1 linia wsparcia (Bielsko-Biała)
umowa o pracę
Miejsce pracy: Bielsko-Biała, Centrala firmy

Wymagania:

Profil Młodszego Specjalisty:

  •  Wysoki poziom zdolności interpersonalnych,
  •  Umiejętność diagnozowania problemów technicznych,
  •  Dobra znajomość środowiska Windows i pakietu biurowego Office,
  •  Znajomość sprzętu komputerowego i urządzeń peryferyjnych,
  •  Dyspozycyjność do pracy w pełnym wymiarze godzin, w systemie zmianowym,
  •  Dodatkowym atutem będzie doświadczenie w pracy w Call Center oraz znajomość środowiska Jira Servicedesk i branży IT

Zakres obowiązków

Zakres zadań:

  •  Rozwiązywanie prostych, standardowych zgłoszeń i incydentów,
  •  Telefoniczne rejestrowanie zgłoszeń Servicedesk,
  •  Kategoryzacja i nadawanie priorytetów zgłoszeniom,
  •  Eskalacja zgłoszeń do 2 linii wsparcia,
  •  Potwierdzanie rozwiązania zgłoszeń i incydentów.

Oferujemy:

Oferujemy:

  •  Umowę o pracę w dużej, stabilnej rynko i rozwijającej się Spółce finansowej,
  •  Pracę stacjonarną (pełny etat) w Bielsku-Białej, w Centrali Spółki,
  •  Wdrożenie w zakres obowiązków i wsparcie merytoryczne,
  •  Zdobywanie bardzo cennego doświadczenia zawodowego, 
  •  Bardzo dobrą atmosferę pracy, w młodym zespole,
  •  Szeroki wachlarz benefitów, w tym: karta sportowa, dodatkowe dni urlopu, język angielski w czasie pracy, imprezy integracyjne, kuchnia z napojami i ekspresem do kawy, zajęcia sportowe i rekreacyjne dla pracowników i ich dzieci, prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie grupowe, dofinansowanie do wakacji, dnia dziecka i świąt, preferencyjna cena sprawdzonego cateringu,
  •  Nowe biuro i profesjonalne narzędzia pracy: komputer z dyskiem SSD + 2 monitory
  •  Atrakcyjny i czytelny system wynagradzania - podstawa & premia kwartalna w postaci 4 dodatkowych wynagrodzeń.
Przejdź dalej